søndag 15. februar 2009

På hytta

Jeg har blitt utrolig dårlig på å ta bilder. Kamera blir ofte gjenglemt hjemme når jeg drar på tur. Riktignok er kameraet med på hytta, men ikke på tur. I går var selvsagt en slik dag. Da var jeg på skitur med Ole, Liv og Jan Magne. Vi gikk ca 1.6 mil i strålende sol, og noe sur vind, da spesielt på fjelltoppen, mens kameraet lå igjen på hytta. Irriterende. Det kunne blitt noen fine bilder på den turen. I dag har jeg bare vært på hytta med svigermor, mens Ole tok med seg svigerfar og barna til elverum for å se rally norway. Han hadde i det minste husket kamera så bildet er tatt fra turen dems. Temperaturen på fjellet har vært upåklagelig, max 12 minus grader og det på kvelden. I morgen er det meldt snø, og allerede i kveld snør det litt, men det er lite.
I morgen kunne jeg tenkt med samme skituren som i går, men jeg får se an været litt. Jeg er ikke akkurat den raskeste på ski, så 1.6 mil er ikke gjort på 1-2-3. Det kan bli en kald og guffen tur og været ikke er med meg.

Ingen kommentarer: