søndag 11. oktober 2009

Monsterbukse



Det har vært lite blogging på meg i det siste. Har egentlig bare glemt det eller ikke vært i skrivehumør. Philip har blitt den lykkelige eier av monsterbukse. Jeg begynte på den for 4 uker siden, da strikket jeg den paralellt med genseren til sophia i en ukes tid, og i natt ble den ferdig. Den ble litt stor, men greit å ha noe å vokse i. Han ble ganske så tøff i den, og jeg er ganske så fornøyd. Det er så moro å se resultatet av noe man virkelig har lagt tid og kjærlighet i. Se så fin den ble :o) Bilde av genseren kommer senere

4 kommentarer:

Sissi sa...

Hehe, den er jo så fin da.. Han får nok masse oppmerksomhet på den:o)

Tez sa...

Takk :o) Så hyggelig at du legger igjen en kommentar :o) Som du ser så er det ikke så mange som gjør det, kjenner ikke så mange som blogger.

Anonym sa...

SÅ utrolig kul! Flink du har vært :) Jeg kan knapt strikke skjerf..

Monica sa...

Hei vennen:)
Det var en utrolig fin bukse!! Skikkelig stilig! Du er jammen flink!:) Ser ut som han er strålende fornøyd!! Søte gutten.
Etter det du har fortalt blir Ida fornøyd også. Gleder meg til å se den!:=)