søndag 27. desember 2009

O`jul med din glede..



Julen er her, og jeg nyter vært minutt av den. :o)
Vi feiret selve julekvelden hos foreldrene til Ole, og hadde 1.juledag sammen med min familie.
Ida ble fornøyd med gaven. Og den passet kjempe fint. Litt stor, men da holder den bare lenger. Bilde er av litt dårlig kvalitet, men dette bilde fikk jeg på mobilen min, og er det eneste bilde jeg har av Ida med kjolen. Kjolen er strikket etter oppskrift fra Sandnes garn, og har marius mønster. Egentlig så var fargene i oppskriften de orginale fargene marine, hvit og rød, men jeg ville ha den litt anderledes og plukket ut noen nydelige lilla farger. Kjempe fonøyd :o) Og denne kjolen strikker jeg nok igjen. Har en snuppe på snart 9 år her, som veldig gjerne vil ha en sånn en selv :o) Kunne godt tenkt meg å strikke en i hvit, rosa og grå.

Nisse tøflene som det er bilde av her heklet jeg på en helg. de var så enkle, og de ble så kule. Har allerede fått et par på bestilling. Niesen til Ole, og Sophia ønsker seg sånne til neste år. Og det er klart prinsessene må få sånne da :o) Strikket noen sokker til Lise (ole`s søster) som jeg desverre glemte å ta bilder av. :o( Nå er jeg i tenkeboksen. Vet ikke helt hva jeg skal strikke nå, men må kjøpe inn garn i morgen. Ole har en niese som fyller 1 år 1.januar, og det hadde jo vært koselig å strikke noe til henne.

Fortsatt god jul.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så flink du er!! SUPERSØT kjole. Og artige tøfler, hehe.
Jeg har så lyst å kunne strikke jeg og, men ender vel opp med å bruke ett år på selv det enkleste.. Jaja, heldigvis er jo svigermor en raser..

Godt å høre dere koser dere i julen. Ett riktig godt nytt år ønskes til hele familien!