lørdag 5. september 2009





Nå har det vært noen dager siden sist jeg blogget. Det har vært en innholdsrik uke på mange måter. Forrige helg var vi på hyttetur, det var virkelig moro, på veien hjem stoppet vi på en veikro, og da fikk jeg for meg at jeg skulle pynte maten min med hjerter :o) Moro å heie på slitne syklister, godt jeg oppmunterer dem med mitt levende vesen, og glimt i øye. Rock`n roll! Hehe. På mandag ble jeg syk, jeg skylder på anne marit som absolutt måtte sove med vinduet oppe. Var hjemme fra jobb tirsdag og onsdag pga ho. Gudskjelov ingen svineinfluensa, for det var det jeg fryktet i starten På torsdagen var jeg og søstern på kino med ungene. 3D. Vanvittig moro! Ungene var sååå freshe med briller på. Fredagen gikk hele dagen til å strikke, det er på tide å gjøre seg ferdig med genseren jeg begynte på i fjor sommer. I dag er det lørdag, og vi skal opp til svigermor å ha MGP jr fest :o) Hun har besøk av vår nevø Henrik, så vi skal kose oss med pizza, brus og snop :o) Party party :o)

Ingen kommentarer: