søndag 22. november 2009

Genseren til Sophia


Har aldri fått lagt ut bilde av genseren til Sophia. Dette er en genser jeg begynte på i fjor sommer, om som jeg var lei av å strikke på allerede påfølgende høstferie. Siden da lå den lenge i en pose, helt til jeg tok den fram i august. Til årets høstferie var den klar til bruk. Eieren var stor fornøyd, og produsenten vel så fornøyd med sin første genser. Etter dette har det vært flere prosjekter, deriblandt monster bukse til Philip, og en kjole/tunika til Ida (min niese) Som jeg forresten ble ferdig med forrige helg. Den får dere ikke se før etter jul, da jeg vet søster`n er innom bloggen i ny og ne. Nå strikker jeg på noen sokker som skal bli julegave.

2 kommentarer:

Monica sa...

Den genseren var kjempe fin!! Du er jammen flink!!:) Bra Sophis ble fornøyd!

Tez sa...

Tusen takk snuppa :o)