fredag 13. november 2009

JEG ER IKKE GRAVID (he he)



Men jeg fant noen gamle bilder her, mimre mimre.. Det er jo helt sprøtt å tenke på at Philip har vært så liten. Og jeg må si jeg er superfornøyd med de ultralyd bildene jeg har av han. De er så klare og fine. Og for de som har sett ultralyd bilder før, så er disse bildene ganske lett å tyde. Det øverste bilde er tatt i uke 19 på den ordinære ultralyden, mens det nederste bilde er tatt hos legen min i uke 14. Han er også utdannet gynokolog, og har ultralyd apparat stående på kontoret. Å nei, så leit. Det er verdt pendlingen til son :o)
Blir helt varm om hjerte når jeg ser disse bildene. Og det får meg til å faktisk ønske meg en liten en til :o) Men det blir ikke nå med det første :o)

4 kommentarer:

Monica sa...

Ja, fine og klare bilder! veldig bra!:) Koselig å se.
Mine bilder ble også bra. tenk så koselig for ungene våre å se når de blir eldre:)

Du begynner å bli klar igjen du jenta mi:) men det skal jo ikke såå mye til før du blir klar da:) i forhold til visse andre får man vel si. Kremt!..:P

Tez sa...

He he.. Ja, noen er jo veeeldig trege da ;o)

Lille Marit sa...

Så nydelig å så flink du er... En sånn en ønsker Rocksen seg også, bare i litt mere macho farger. he he.. Eller du kan lære meg å strikke en sånn kanskje....

Er forsatt med på en søndagstur som vi snakket om for litt siden..

Anonym sa...

Mimrer litt ja. Kjempefine og klare ultralydbilder. Mange drar jo på 3D også. Vi gjorde ikke det.
Det er rart med det, når man ser tilbake på disse bildene. At ungen som var så liten og skjult inni magen nå er utenfor og blitt stor!

Det er herlig med disse små!