søndag 15. november 2009

Siste hyttetur før advent





Nå sitter jeg på hytta, det er søndag og vi sitter å ser en familiefilm med barna. Ute regner det, så all snøen som la seg på trærne i går er i dag borte. Prøvde i går å ta noen bilder til julekort, men jeg ventet til det ble for mørkt. Så jeg hadde problemer med lyset. Legger ut noen her. Men tror nok jeg må ha en ny photosession. Jeg kjenner jo et par som er utrolig flinke i photoshop, så kanskje de kan forbedre de bildene jeg har tatt. Det er siste turen opp før advent, og i år hadde jeg tenkt å være ferdig meg julekortene tidlig. Og da hadde det jo vært ekstra koselig med snø. Men nå er det tåke og regn, og lite hyggelig vær. Hadde egentlig tenkt til å prøve på nytt i dag. Ja ja pytt sann.

Denne helgen har Ida vært med opp. Hun og ungene har kost seg masse. Nå skal jeg begynne på utvaskingen, og så bærer det snart hjemover.

3 kommentarer:

Lille Marit sa...

Så fine bilder, fikk nesten litt julestemmning her jeg sitter med en kopp te og titter ut på REGNVÆRET...

Møkk

Anonym sa...

Så søte bilder av de, fikk julestemning jeg og. De kan sikkert fikses litt på i photoshop, hvertfall justere lyset litt på de. Flink du er som planlegger da, her har tanken om julekort så vidt bare streifet innom enda..

Monica sa...

Fine bilder, fine unger og hund!:) Du var heldig med at det var snø på bakken i allefall. Koselig med advent snart, gleder meg jeg:)