fredag 13. november 2009

Mira Mira



Mitt siste håndtverk er en genser til hunden til søs. Det har seg nemlig slik at jeg har blitt tante til en liten Chihuahua. Og når jeg sier liten, så mener jeg liten. Hun er 12 uker gammel, og veier drøyt 600 gram. Søstern spurte så pent her for litt siden, om ikke jeg kunne være så grei å strikke en genser til Mira. Og det har jeg nå fått gjort. Desverre så ble genseren litt snau. Den passer nå, men det blir ikke lenge. Så da får jeg bare strikke en ny. Men den blir ensfarget :o)

3 kommentarer:

Monica sa...

Den genseren var veldig søt! Hun kledde fargene:) Hun ser ikke like selvsikker ut som "Mira mira" da men, ha ha. Sissi får lære henne å pose, eller nei forresten, det er det jo du som ruler på!!:P
Bra jobba!

Tez sa...

He he.. Takk for det. Jeg ble egentlig veldig fornøyd med genseren, synd den bare passet akkurat. :o)
Mira er så mammadalt at hun trives best i armkroken hennes. Men jeg skal nok lære henne å pose etterhvert :o)

Lille Marit sa...

Så nydelig å så flink du er... En sånn en ønsker Rocksen seg også, bare i litt mere macho farger. he he.. Eller du kan lære meg å strikke en sånn kanskje....

Er forsatt med på en søndagstur som vi snakket om for litt siden..