mandag 17. august 2009

Da kLoKkA kLaNg


Så FoRt JeG sPrAnG, oG iNgEn StO iGjEn Å hAnG

Første skoledag etter ferien for snuppa mi. Fra i dag går frøkna i 3.klasse!! HURRA! Ett år nærmere ungdomskolen.. :o/

I dag har jeg endelig fått tatt første strøket på porten, og etter skole og jobb syklet vi til og fra Alby. Sophia er en racer med stor R, og hun sykler fra gamlemor, vet ikke helt om det sier mest om meg eller henne.. Men hun har ihvertfall blitt utrolig flink, hun sykler lang og er rask. Høyt tempo hele tiden.. Jeg er kjempe stolt, og får ikke rost henne nok. <3

3 kommentarer:

LilleLeo sa...

Kjempe fin jente du har, gratulerer med skolestart! Tusen takk for kommentar i bloggen min, det satte jeg veldig pris på. Du finner svar der! :)

ceciliegrut sa...

Tusen takk for koselig kommentar! Bare å følge med, kommer sikkert flere sjanser senere :o)

Anonym sa...

Heisann, lever bloggen din igjen? Koselig :D Da må jeg følge med.

Takk for hilsen hos meg og gratulasjoner. Ja, han er ganske lik sin far, akkurat som Hedvig. Lurer på om mine gener er for svake til å slå inn ;)

Flott bilde av Sophia, hun er jo så søt. 3.klasse alt, hjelpes hun blir jo så stor!! Og høres ut som dere er bra sporty og.

Ha en fin helg, Therese! Klemmer..