mandag 17. august 2009

Siste dag før skolestart






I morgen begynner skolen igjen. Sophia er blitt stor jente og skal opp i 3.klasse!! Hun får meg til å føle meg gammel. Mon tro om det er derfor de grå håra pipler fram?? Sophia har vært 2 uker borte, det er derfor hun ikke er vært nevnt i bloggen og det er deilig å få henne hjem igjen. I helgen har hun vært hos pappan sin. Men i morgen innhenter altså hverdagen oss. da er det opp klokka 7 uansett om jeg har fri eller ikke. Gjeeesp! Og vi som har hatt en så behagelig sommer, med sene morgninger til kl 10. Av en eller annen grunn, og kall meg gjerne gal, så mener jeg det er genetisk. Jeg er et B menneske og det er Sophia og Philip også. Om det så ikke er det, så er det i hvertfall god oppdragelse :o) hehe

I dag har vi vært i bursdagselskap for søstern til Ole, som fylte 47år. Før det gikk vi en fin tur rundt Alby. Philip fikk ri på hest etter endt spaser tur. Det blåste en del, men temperaturen var bra. Jeg tok litt bilder i dag, egentlig så ble det mange bra, og jeg sliter litt med å velge hvem jeg skal legge ut.. hehe.. Men resten havnet nok på facebook :o)

Nå er jeg utrolig trøtt. Dato og klokkeslett er feil her på bloggen, og jeg aner ikke hvordan jeg fikser det. Riktig er i hvertfall 17.aug kl 00:44. Sengetid med andre ord :o) Opp kl 0700 i morgen. Dæven! God natt

Ingen kommentarer: