mandag 10. august 2009

Jeg vant, Jeg vant!!!


Hi hi hi, og jeg som aldri vinner noe. :o) Jeg har en yahoo mail som jeg stort sett bruker til reklame, og innmeldig, og når det generelt ikke passer seg å bruke kyssframeg mailen. I sommer fikk jeg mail av nsb, stort sett åpner jeg ikke sånne type maile, men denne gangen gjorde jeg det. Fotokonkurranse. Send inn ditt beste sommerminne fra en togtur med nsb, Jaha, jeg har jo et fint bilde av Sophia som ble tatt da vi dro inn til operahuset for å se svanesjøen tidligere i sommer. ( Se bilde) Så jeg sendte inn det da, og jaggu meg tror du ikke jeg vant. Premien er 2 billetter til Aleksander Rybak sin konsert i operauset. Mon tru om det er bra seter? Mailen fikk ble sendt 4 august og jeg leste den i dag. Konserten er på tirsdag. helt tilfeldig at jeg var inne på den i dag, så dette kunne faktisk gått meg hus forbi. Nå tar jeg med meg "mannen" i mitt liv på hans første konsert, og han er skikkelig fan av Sander Bakk alias felemannen. Sophia har vært med meg i operahuset ved 2 andre anledninger, så nå følte jeg at det var Philip sin tur. Skulle gjerne hatt med begge to, men har bare to billetter. Vi skal kose oss på mor/sønn tur. Flaks at jeg har tidligvakt den dagen, så da er det bare å hive seg på toget etter jobb :o) Livet er hærlig når en får gratis overraskelser. Hi hi

Ingen kommentarer: