søndag 23. august 2009

Rygge AirShow





I dag har vi brukt dagen på rygge flystasjon. Vi har sett mange flotte fly. Snakket med piloter, og tittet inn i jagerfly. Philip fikk en liten prat med politiet, hvor Sophia fikk sagt at Philip skal bli politimann når han blir stor. For å bevise det la gutten seg ned og tok 4 push-up, og politimannen ble riktig imponert. :o) Kort tid etter det skulle han vise onkel Egil og da tok han 10 push-ups. Ordentlige push-ups altså. Flinke gutten min :o)

Vi har vært utrolig heldige med været. Vi hadde sol så og si hele dagen, og hadde det ikke vært for vinden hadde vi kjent hvor mye sola tok også. For etter en hel dag ute i sola, er vi blitt en fin familie bestående av fire tomater.
Jeg er så rød, og stiv i ansiktet, og desverre har jeg gått med solbriller i hele dag så jeg har fått en sånn fin påske-skille. mhm..

Fantastisk dag! I morgen venter jobb. Jeg sov kun 4 timer i natt (sov litt for lenge på sofaen i går ettermiddag så sovnet ikke før kl 5) så i kveld bør jeg prøve å legge meg tidlig.

Har forresten begynt å sokk nr 2 (det var det jeg gkorde i natt) av de sokkene jeg begynte på for halvannet år siden, jeg er ferdig med et par sokker til Philip, og jeg har strikket en gul ankel sokk som sikkert får seg en partner utover høsten. Jeg er egetlig ikke så glad i å strikke sokker, den første går greit men den andre lar seg alltid vente på, er såå ufattelig kjedelig å strikke to like ting.. Men den gule sokken skal bli ferdig snart. Skal i hvertfall ikke vente i år og dager :o)

Ingen kommentarer: