tirsdag 4. august 2009




I dag hadde Philip siste dag av ferien, og i morgen begynner han på barnehagen igjen. Tror det skal bli godt for alle parter for han holder på å rive ned huset her. Han er i skikkelig feriemodus, og har ikke lett for å sovne om dagen. Får håpe det blir bedre neste uke. På torsdag begynner jeg i jobb igjen, har foreløpig 40% stilling, så det gir jo noen fridager i uka. Skal ta opp noen fag til høsten så de dagene er jeg nødt til å bruke til studiene :o) Jeg og Philip har det ganske morsomt med leke tenner. Syns vi er ganske fine jeg :o) He he..
I går strikket jeg en hals fra en super enkel oppskrift. Ble ferdig på en kveld, og i dag monterte jeg den samt sydde på en dekorativ knapp. (Se bilde; jeg fatter ikke hvordan det skjer, men bilde legger seg opp ned. Hmmm) Tenkte å gi den til mamma, men ble ikke heeelt fornøyd, syns den ble litt vid i halsen, så jeg tror jeg tar den selv og prøver å strikke en litt smaler til mamma. Skal ut til henne i morgen så jeg håper jeg blir ferdig i kveld :o)

Ingen kommentarer: